İspanyolca
Yabancı dil olarak İspanyolca derslerinde, Avrupa Ortak Çerçeve Metni esas alınarak çağdaş bir yabancı dil eğitimi gerçekleştirilmektedir. Öğretim metodu İspanyol dilini yazılı ve sözlü olarak öğretmek amacıyla dört temel dil becerisinin (Dinleme, Okuma, Yazma ve Konuşma) geliştirilmesine dayanmaktadır.
Üniversitemiz dil eğitiminde Kültürlerarası eğitim ve kültürlerarası ülke bilgisi etkinlikleri ile Avrupa çok kültürlülük politikasına eşgüdümlü bir dil politikası benimsemektedir.
Öğrenenler İspanyolca dil bilgisi, kelime bilgisi ve ses bilgisi hakkında kapsamlı bilgiye sahip olmanın yanı sıra İspanya’nın ve İspanyolca konuşulan diğer ülkelerin kültürleri hakkında da bilgi edinirler.
Öğrenenlerin daha önceden öğrendikleri diller ve dil öğrenme deneyimleri de gözetilerek öğretim sürecinin merkezinde ve etkin birer katılımcı olması ilkesinden hareketle; bireysel çalışmalar, ikili çalışmalar, grup çalışmaları ve sınıfça yapılan görev odaklı proje çalışmaları (sunum, video hazırlama vs.) dönem boyunca çeşitli şekillerde gerçekleşmektedir. Öğrenenler bu çalışmalardaki performansları da dönem sonu değerlendirmesinde göz önünde bulundurulmaktadır.
İspanyolca eğitiminde dijital medya ve araç-gereç destekli bir model benimsenmektedir. Teknolojik açıdan donanımlı akademisyenlerimiz ve dersliklerimiz sayesinde çağı yakalayan eğitsel çalışmalar yapılmaktadır. Böylelikle öğrenenler sadece yabancı dil öğrenmekle kalmayıp, ayrıca onları hayata hazırlayan ve yaşam boyu öğrenme süreçlerini destekleyen etkinliklerde yer alma fırsatına sahip olmaktadırlar.
En las clases de español como lengua extranjera, se llava a cabo una educación en lengua extranjera contemporánea basada en el Marco Común Europeo de Referencia. Elmétodo de enseñanza se basa en el desarollo de cuatro habilidades lingüísticas basadas ( comprensión auditiva, lecturai escritura y expresión oral) con el fin de enseñar el idioma español en forma escrita y oral.
La Universidad de Galatasaray adopta una política coordinada con la política europea de multiculturalismo con actividades de educación intercultural e información intercultural del país en la educación lingüística. Los estudiantes, además de tener un conocimiento de la gramática, el vocabulario y la fonética de la lengua española, también aprenden sobre la cultura de España y de otros países de habla hispana.
Los estudiantes están en el centro del proceso de enseñanza y son participantes activos, teniendo en cuenta los idiomas que han aprendido y sus experiencias de aprendizaje de idiomas. El trabajo individual y en grupo, el trabajo de proyectos (presentaciones, preparación de videos..etc.) realizados en clase se realizan de diversas maneras a lo largo del trimestre. El desempeño de los estudiantes también se tienen en cuenta en la evaluación de final del trimestre.
En la educación de la lengua española se basa en un modelo apoyado en medios y equipos digitales. Gracias a los/las académicos/as y aulas tecnológicamente equipados, se realizan estudios educativos que çaptan la época. Por lo tanto, los estudiantes no solo aprenden una lenggua extranjera, sino que también tienen la oportunidad de participar en actividades que los preparan para la vida y apoyan los procesos de aprendizaje a lo largo de la vida.